Obchodné podmienky pre maloobchod

Všeobecné obchodné podmienky pre maloobchod
Tieto všeobecné obchodné podmienky pre veľkoobchod (ďalej len „obchodné podmienky“) sa vzťahujú na zmluvy uzavreté prostredníctvom on-line obchodu umiestneného na webovom rozhraní www.batnaradie.sk (ďalej len „webové rozhranie“) medzi našou spoločnosťou

BAT NÁŘADÍ s.r.o.

so sídlom: Hroznětínska 406/5, 360 04 Karlovy Vary, Česká republika
IČO: 643 61 161
DIČ: CZ64361161
zapísanú v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Plzni, oddiel C, vložka 7091
Adresa na doručovanie: BAT NÁŘADÍ s.r.o., Hroznětínska 406/5, 360 04 Karlovy Vary, Česká republika
Telefónne číslo: +421 222 205 972
Kontaktný e-mail: info@batnaradie.sk

ID DS: fppqrqp
ako predávajúcim
a Vami ako kupujúcim
(obaja ďalej spoločne tiež len ako „zmluvné strany“).

1. Úvodné ustanovenia

1.1. Zhrnutie obsahu obchodných podmienok

Kúpnou zmluvou sa zaväzujeme dodať Vám tovar uvedený v objednávke a Vy sa zaväzujete tento tovar prevziať a zaplatiť nám kúpnu cenu. Pre uzatvorenie zmluvy je potrebné, aby ste podali objednávku a aby došlo k jej prijatiu z našej strany (podľa článku 2). Informácie o cenách sa nachádzajú v článku 3. Možné spôsoby platby a dodania nájdete v článku 4. a 5. Informácie o možnosti odstúpenia od zmluvy po prevzatí tovaru sú v článku 6. Reklamácia sa riadi naším Reklamačným poriadkom.

1.2. Ide o spotrebiteľskú zmluvu?

O spotrebiteľskú zmluvu sa jedná v prípade, že ste spotrebiteľom, tj ak ste fyzickou osobou a tovar kupujete mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti alebo mimo rámca samostatného výkonu svojho povolania. V opačnom prípade sa o spotrebiteľskú zmluvu nejedná a nevzťahuje sa na Vás ochrana spotrebiteľa podľa právnych predpisov a týchto obchodných podmienok, ale vzťahujú sa na Vás Všeobecné obchodné podmienky pre veľkoobchod.

1.3. Čím sa riadia naše vzájomné práva a povinnosti?

V prvom rade zmluvou, ktorá je tvorená nasledujúcimi dokumentmi:

  • týmito obchodnými podmienkami, ktoré vymedzujú naše vzájomné práva a povinnosti; ak nie ste spotrebiteľom, neriadi si sa náš vzťah týmito obchodnými podmienkami, ale Všeobecnými obchodnými podmienkami pre veľkoobchod;
  • Reklamačný poriadok, podľa ktorého budeme postupovať pri reklamácii tovaru;
  • Zásadami ochrany osobných údajov, ktoré upravujú ochranu vašich osobných údajov;
  • podmienkami a pokynmi uvedenými na webovom rozhraní najmä pri uzatváraní zmluvy;
  • objednávkou a jej prijatím z našej strany,
    av otázkach neupravených zmluvou sa naše vzájomné práva a povinnosti riadia českým právnym poriadkom, najmä nasledujúcimi právnymi predpismi:
  • zákonom č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov (ďalej len „občiansky zákonník“);
  • zákonom č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov (iba ak ste spotrebiteľom).

Ak sa Vaše bydlisko alebo sídlo nachádza mimo Českej republiky, alebo ak náš právny pomer obsahuje iný medzinárodný prvok, súhlasíte s tým, že sa náš vzťah riadi českým právom. Ak ste spotrebiteľom a právny poriadok štátu Vášho bydliska poskytuje vyššiu mieru ochrany spotrebiteľa ako slovenský právny poriadok, je Vám potom poskytovaná táto vyššia miera ochrany.

1.4. Ako vyjadríte súhlas s obchodnými podmienkami?

Zaslaním objednávky a ďalej tiež potvrdením na webovom rozhraní potvrdzujete, že ste sa s týmito obchodnými podmienkami zoznámili a súhlasíte s nimi.

1.5. Čo by ste ešte ohľadom obchodných podmienok mali vedieť?

V prípade, že je niektoré ustanovenie týchto obchodných podmienok neplatné, neúčinné alebo nepoužiteľné (alebo sa takým stane), použije sa namiesto neho ustanovenie, ktoré sa mu svojim zmyslom najviac blíži. Tým nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.
Znenie obchodných podmienok môžeme meniť či dopĺňať. Meniť či dopĺňať obchodné podmienky možno iba písomnou formou. Vaše práva a povinnosti sa riadia vždy tým znením obchodných podmienok, za ktorého účinnosti vznikli. Znenie týchto obchodných podmienok Vám zašleme spolu s prijatím objednávky z našej strany.

2. Kúpna zmluva

2.1. Ako uzatvárame kúpnu zmluvu?

Pre uzatvorenie zmluvy je nutné, aby ste odoslali objednávku v súlade s týmito obchodnými podmienkami a aby došlo k prijatiu tejto objednávky z našej strany. Upozorňujeme, že prezentácia tovaru na webovom rozhraní je informatívneho charakteru a nejde o náš návrh na uzavretie zmluvy v zmysle § 1732 ods. 2 Občianskeho zákonníka.

2.2. Ako podať objednávku?

Objednávku môžete podať vždy prostredníctvom webového rozhrania (vyplnením formulára), alebo iným spôsobom, ktorý podľa informácií na webovom rozhraní umožňujeme. Objednávka musí obsahovať všetky informácie predpísané vo formulári.
Pred odoslaním objednávky prostredníctvom objednávkového formulára Vám bude oznámená rekapitulácia objednávky vrátane konečnej ceny (obsahujúca všetky dane, clá a poplatky). V rámci rekapitulácie máte poslednú možnosť meniť zadané údaje.
Záväznú objednávku podáte stlačením tlačidla „Objednávka zaväzujúca k platbe“, čím sa zároveň zaväzujete uhradiť kúpnu cenu v plnej výške. Údaje uvedené v záväznej objednávke považujeme za správne a úplné. O ich zmene nás bezodkladne informujte telefonicky alebo e-mailom.

2.3. Môžete už odoslanú objednávku zrušiť alebo zmeniť?

Objednávku, ktorú sme ešte neprijali, môžete zrušiť či zmeniť telefonicky alebo e-mailom. Všetky nami prijaté objednávky sú záväzné. Neskoršie zrušenie či zmeny objednávky sú možné iba po dohode s nami. Pokiaľ je takto zrušená objednávka tovaru, ohľadne ktorého nejde odstúpiť od zmluvy (podrobnejšie v článku 6.), máme nárok na náhradu nákladov, ktoré sme už v súvislosti so zmluvou vynaložili.

2.4. Ako zistíte, že sme prijali objednávku a kedy je uzatvorená zmluva?

O obdržaní objednávky Vás budeme informovať. Informácie o obdržaní objednávky je zasielaná automaticky a nejedná sa o prijatie objednávky z našej strany.
Kúpna zmluva je uzatvorená okamihom, kedy je Vám doručené prijatie objednávky z našej strany na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. Pokiaľ by k prijatiu objednávky nedošlo, je zmluva uzavretá okamihom, keď prevezmete objednaný tovar.

2.5. Máte možnosť získať zmluvu v textovej podobe?

Dokumenty tvoriace zmluvu Vám budú zaslané e mailom alebo na Vašu žiadosť vytlačené poštou. Pri zasielaní poštou Vás môžeme požiadať o úhradu nákladov s tým spojených.
Dokumenty tvoriace zmluvu archivujeme v elektronickej podobe. Zmluva nie je prístupná tretím osobám.

3. Cena

3.1. Môže sa cena na webovom rozhraní meniť?

Na prijaté objednávky nemá vplyv zmena ceny, ku ktorej došlo v medziobdobí medzi odoslaním objednávky a jej prijatím z našej strany.
V prípade, že na našej strane došlo k úplne zjavnej technickej chybe pri uvedení ceny tovaru na webovom rozhraní alebo v priebehu objednávania, nie sme povinní dodať Vám tovar za túto úplne zjavne chybnú cenu pre zdanlivosť nášho právneho konania podľa § 552 Občianskeho zákonníka, event. pre omyl podľa § 571 Občianskeho zákonníka.

3.2. Je možné kombinovať zľavy z ceny tovaru?

Prípadné zľavy z ceny tovaru nie je možné vzájomne kombinovať, iba ak je na webovom rozhraní výslovne uvedené niečo iné.

4. Platobné podmienky

4.1. Aké spôsoby platby prijímame?

Kúpnu cenu môžete uhradiť predovšetkým nasledujúcimi spôsobmi:
• v hotovosti pri zaslaní tovaru na dobierku alebo pri osobnom odbere;
• bezhotovostne pred dodaním tovaru prevodom na náš bankový účet (pokyny Vám budú oznámené v potvrdení objednávky).
Prípadné ďalšie spôsoby platby sú uvedené na webovom rozhraní.
Niektoré spôsoby platby (najmä dobierka) môžu byť ďalej spoplatnené. Tieto poplatky sú uvedené na webovom rozhraní. V objednávke bude vždy uvedená konečná cena, ktorá už poplatky súvisiace so zvoleným spôsobom platby zahŕňa.

4.2. Kedy nastane splatnosť kúpnej ceny?

V prípade platby v hotovosti (alebo bezhotovostne pri prevzatí tovaru) je cena splatná pri prevzatí tovaru. Pri bezhotovostnej platbe pred dodaním tovaru je cena splatná do 5 dní od prijatia objednávky, cena je uhradená okamihom pripísania príslušnej čiastky na náš bankový účet. Pokiaľ nedostaneme cenu v dobe splatnosti, vyhradzujeme si právo odstúpiť od zmluvy.

4.3. Môžeme požadovať zálohu alebo uhradenie vopred?

Vezmite na vedomie, že v súlade s § 2119 ods. 1 Občianskeho zákonníka sme oprávnení požiadať Vás o uhradenie celej ceny tovaru (príp. zálohy) pred jeho odoslaním alebo odovzdaním. Zálohu na kúpnu cenu môžeme požadovať predovšetkým u objednávok s celkovou cenou nad 10.000 Kč. Upozorňujeme, že pokiaľ zvolíte úhradu platby bezhotovostným prevodom a uhradíte platbu skôr, než z našej strany dôjde k uzavretiu zmluvy v súlade s bodom 2.4., jedná sa o zálohu na uhradenie ceny tovaru. V prípade, že zmluva bude následne uzavretá, započíta sa záloha na cenu tovaru.

4.4. Ako vystavujeme daňový doklad?

Súhlasom s týmito obchodnými podmienkami nám udeľujete súhlas s vystavením daňového dokladu elektronickou formou.

5. Dodacie podmienky

5.1. Ako posielame tovar?

Spôsoby dodania tovaru vrátane výšky nákladov na dodanie tovaru sú uvedené na webovom rozhraní. Konkrétny spôsob dodania tovaru môžete zvoliť v objednávke.
V objednávke bude vždy uvedená konečná cena, ktorá už náklady na zvolený spôsob dopravy zahŕňa.

5.2. Kedy Vám tovar dodáme?

Čas dodania tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a od zvoleného spôsobu dopravy a platby, tovar však dodáme najneskôr do tridsiatich dní od uzavretia zmluvy.
Dobu dodania tovaru externými dopravcami však nemôžeme ovplyvniť. V prípade problémov týkajúcich sa doby dodania nás kontaktujte a my budeme situáciu s dopravcom riešiť.
Tovar, ktorý je skladom, zpravidlá expedujeme do dvoch pracovných dní od prijatia objednávky (pri zaslaní tovaru na dobierku alebo pri osobnom odbere), prípadne od pripísania platby na náš účet (pri bezhotovostnej platbe pred dodaním tovaru).
Tovar, ktorý nie je skladom, expedujeme, akonáhle je to možné. O presnom dátume Vás budeme informovať.
Dodaním tovaru podľa týchto obchodných podmienok sa rozumie okamih, kedy je Vám tovar doručený. Pokiaľ bezdôvodne odmietnete prevziať tovar, nepovažuje sa táto skutočnosť za nesplnenie povinnosti dodať tovar z našej strany, ani za odstúpenie od zmluvy z Vašej strany.
Vlastnícke právo k tovaru nadobúdate okamihom zaplatenia celej kúpnej ceny, nie však skôr, ako tovar prevezmete.

5.3. Ako postupovať pri prevzatí tovaru?

Pri prevzatí tovaru skontrolujte neporušenosť obalu tovaru. Ak zistíte nedostatky, bezodkladne informujte dopravcu aj nás. Ak odmietnete zásielku s poškodeným obalom prevziať, nepovažuje sa to za bezdôvodné odmietnutie tovaru.
Okamihom prevzatia tovaru (alebo okamihom, keď ste mali povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore so zmluvou ste tak neurobili), na Vás prechádza zodpovednosť za náhodnú skazu , poškodenie či stratu tovaru.

5.4. Čo sa stane v prípade, že tovar neprevezmete?

Ak je z dôvodov na Vašej strane nutné tovar doručovať opakovane alebo iným ako dohodnutým spôsobom, ste povinní uhradiť náklady spojené s takýmto doručovaním.
V prípade, že tovar bezdôvodne neprevezmete v čase dodania podľa bodu 5.2., máme nárok na náhradu nákladov spojených s dodaním tovaru a jeho uskladnením, ako aj ďalších nákladov, ktoré nám z dôvodu neprevzatia tovaru vzniknú.
V prípade zaslania tovaru na dobierku alebo pri osobnom odbere máme ďalej právo od zmluvy odstúpiť. Pokiaľ ste však už kúpnu cenu uhradili (v prípade platby pred dodaním tovaru), máme ďalej právo pristúpiť k svojpomocnému predaju tovaru podľa § 2126 Občianskeho zákonníka.

6. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

6.1. Ako môžete od zmluvy odstúpiť?

Od kúpnej zmluvy môžete ako spotrebiteľ bez udania dôvodu odstúpiť v lehote 14 dní odo dňa, kedy ste Vy alebo Vami určená osoba od dopravcu prevzal tovar; alebo

  • posledný kus tovaru, ak ste objednali v rámci jednej objednávky viac kusov tovaru, ktoré sú dodávané samostatne,
  • poslednú položku alebo časť dodávky tovaru pozostávajúceho z niekoľkých položiek alebo častí, alebo
  • prvú dodávku tovaru, ak ide o pravidelnú dodávku tovaru počas dohodnutého obdobia.

Oznámenie o odstúpení od kúpnej zmluvy odporúčame zaslať na našu doručovaciu adresu spolu s tovarom alebo na e-mail a bezodkladne potom nám zaslať tovar na našu doručovaciu adresu. Na odstúpenie od zmluvy je možné využiť vzorový formulár.

6.2. Aké dôsledky má odstúpenie od zmluvy?

Odstúpením od zmluvy sa zmluva od začiatku ruší a hľadí sa na ňu, ako keby nebola uzavretá, vrátane záväzkov z vedľajších zmlúv; tým nie je dotknuté ustanovenie bodu 6.4. a 6.5.
Ak bol Vám spoločne s tovarom poskytnutý s Vaším súhlasom darček, stráca darovacia zmluva odstúpením od zmluvy ktorúkoľvek zo strán účinnosť. Darček nám zašlite späť spoločne s vráteným tovarom.

6.3. Akým spôsobom nám vrátite tovar?

Tovar ste povinný nám vrátiť do 14 dní od odstúpenia od zmluvy do nášho sídla na adrese Hroznětínska 406/5, Bohatice, 360 04 Karlovy Vary. Tovar nezasielajte na dobierku, nie sme povinní ho takto prevziať.
K vrátenému tovaru odporúčame priložiť:
• kópiu dodacieho listu a faktúry (ak boli vystavené) alebo iný doklad preukazujúci kúpu tovaru;
• písomné vyjadrenie o odstúpení od zmluvy (na našom formulári alebo inak) a zvolenom spôsobe vrátenia peňazí.
Nepredloženie niektorého z vyššie uvedených dokladov nebráni kladnému vybaveniu Vášho odstúpenia od zmluvy podľa zákonných podmienok.

6.4. Kedy dostanete späť svoje peniaze?

Všetky prijaté peňažné prostriedky Vám vrátime do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Berte však na vedomie, že nie sme povinní vrátiť Vám peniaze skôr, ako nám vrátite tovar alebo preukážete, že ste nám tovar odoslali. Vedľa kúpnej ceny máte aj nárok na vrátenie nákladov na dodanie tovaru k Vám. Ak ste však zvolili iný ako najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý ponúkame, vrátime Vám náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.
Peniaze Vám vrátime rovnakým spôsobom, akým sme ich prijali (pokiaľ nám do desiatich dní od odstúpenia od zmluvy žiadny iný neoznámite a nevzniknú Vám týmto žiadne ďalšie náklady), alebo spôsobom, aký budete požadovať. Náklady spojené s odoslaním vráteného tovaru na našu adresu hradíte Vy, a to aj v prípade, že tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu obvyklou poštovou cestou.

6.5. Čo ak bol vrátený tovar poškodený?

Pri zasielaní zabaľte tovar do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu či zničeniu.
Tovar je možné vyskúšať iba v takom rozsahu, aby bolo možné sa zoznámiť s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru. Ak zistíme, že Vami vrátené zbožie je poškodené, opotrebované, znečistené či čiastočne spotrebované, zodpovedáte nám za toto zníženie hodnoty tovaru.

6.6. Kedy od zmluvy odstúpiť nemožno?

V súlade s § 1837 Občianskeho zákonníka nie je možné odstúpiť okrem iného od nasledujúcich zmlúv o dodávke tovaru, ktorý bol vyrobený podľa Vašich požiadaviek alebo prispôsobený pre Vašu osobu;

6.7. Kedy môžeme odstúpiť od kúpnej zmluvy my?

Vyhradzujeme si právo odstúpiť od zmluvy v nasledujúcich prípadoch:

  • neobdržali sme od Vás kúpnu cenu v čase splatnosti alebo ste tovar neprevzali;
  • tovar z objektívnych príčin (predovšetkým preto, že tovar sa už nevyrába, dodávateľ prestal dodávať do SR atď.) nie je možné za pôvodných podmienok dodať;
  • plnenie sa stane objektívne nemožným alebo protiprávnym.

V prípade, že nastala niektorá z vyššie uvedených skutočností, budeme Vás o našom odstúpení od zmluvy bezodkladne informovať.
Ak ste už úplne alebo sčasti uhradili kúpnu cenu, vrátime Vám prijatú čiastku do piatich dní od odstúpenia od zmluvy, a to bezhotovostne na účet, ktorý nám na tento účel oznámite, alebo z ktorého ste vykonali úhradu.

7. Práva z chybného plnenia

Vaše práva z chybného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a, ak ste spotrebiteľom, § 2158 až 2174b Občianskeho zákonníka). Ustanovenia § 2106 a 2107 o právach z vadného plnenia sa nepoužijú. Pri uplatňovaní práv z chybného plnenia budeme postupovať v súlade s naším Reklamačným poriadkom.

8. Ďalšie informácie pre spotrebiteľov

8.1. Aké oprávnenia máme na výkon našej činnosti?

Na predaj tovaru sme oprávnení na základe živnostenského oprávnenia. Naša činnosť nepodlieha inému povoľovaniu.

8.2. Ako vybavujeme sťažnosti?

Prípadné sťažnosti vybavujeme prostredníctvom nášho kontaktného e-mailu. Sťažnosťou sa následne budeme zaoberať a pokúsime sa ju vybaviť bez zbytočného odkladu od jej obdržania. Ďalej sa môžete obrátiť na príslušný živnostenský úrad alebo na Českú obchodnú inšpekciu.

8.3. Aké máte práva pri vzniku spotrebiteľského sporu?

Ak ste spotrebiteľ a vznikne medzi nami spor zo zmluvy, ktorý sa nám nepodarí vyriešiť priamo, máte právo obrátiť sa s týmto sporom na Českú obchodnú inšpekciu (adresa: Česká obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát - oddelenie ADR, Štěpánska 15 , 120 00 Praha 2, webové rozhranie: www.coi.cz, www.adr.coi.cz, elektronický kontakt: adr@coi.cz, telefón: +420 296 366 360) alebo na Združení českých spotřebitelů, z. ú. (adresa: Tr. Karla IV. 430, 500 02 Hradec Králové, webové rozhranie: www.konzument.cz, elektronický kontakt: spotrebiteľ@regio.cz, telefón: +420 495 215 266) za účelom mimosúdneho riešenia spotrebiteľského sporu. Toto právo môžete uplatniť najneskôr do 1 roka odo dňa, keď ste u nás prvýkrát uplatnili právo, ktoré je predmetom tohto spotrebiteľského sporu.
Pre podanie sťažnosti týkajúce sa tovaru alebo služieb, ktoré ste u nás zakúpili, a pre vyhľadanie subjektu alternatívneho riešenia sporov môžete tiež využiť on-line platformu, ktorá je zriadená Európskou komisiou na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

9. Registrácia na webovom rozhraní

9.1. Ako sa môžete registrovať na webovom rozhraní?

Registráciou prostredníctvom registračného formulára na webovom rozhraní je založený užívateľský účet. Prístupové údaje do užívateľského účtu uchovávajte v tajnosti. Nenesieme zodpovednosť za prípadné zneužitie užívateľského účtu treťou osobou.
Informácie uvádzané pri registrácii musia byť pravdivé a úplné. Účet, pri ktorého založení boli použité nepravdivé alebo neúplné údaje, môžeme bez náhrady zrušiť. V prípade zmien vo Vašich údajoch odporúčame vykonať ich bezodkladnú úpravu v užívateľskom účte.

9.2. Na čo používateľský účet slúži?

Prostredníctvom užívateľského účtu môžete predovšetkým objednávať tovar, sledovať objednávky a spravovať užívateľský účet. Prípadné ďalšie funkcie užívateľského účtu sú vždy uvedené na webovom rozhraní.

9.3. Kedy môžeme Váš používateľský účet zrušiť?

Vezmite na vedomie, že máme právo Váš užívateľský účet bez náhrady zrušiť, pokiaľ prostredníctvom Vášho účtu dochádza k porušovaniu dobrých mravov, platných právnych predpisov alebo týchto obchodných podmienok.

10. Recenzie

10.1. Kto môže pridať recenziu?

Všetky užívateľské recenzie na webovom rozhraní sú písané našimi skutočnými zákazníkmi, ktorým sme na základe nimi utvorenej objednávky dodali nimi požadovaný tovar.
Pridávanie recenzií je umožnené iba po dokončení nákupu na webovom rozhraní, a to prostredníctvom odkazu, ktorý je zákazníkovi zaslaný prostredníctvom e-mailu, prípadne prostredníctvom užívateľského účtu na webovom rozhraní.

10.2. Ako overujeme recenzie?

Každú recenziu pred jej zverejnením overujeme. Recenziu môže pridať iba zákazník, ktorý dokončil nákup na webovom rozhraní.
Ak zistíme, že recenzia bola vytvorená niekým, kto na webovom rozhraní nákup neuskutočnil, sme oprávnení takúto recenziu odstrániť, prípadne ju nezverejniť.

10.3. Heureka Group

Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § 7 ods. 3 zákona č. 480/2004 Zb. o niektorých službách informačnej spoločnosti ich zasielanie neodmietnete. Spracovanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame spracovateľa, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk; tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o zakúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.

11. Ochrana autorských práv, zodpovednosť a používanie webového rozhrania

11.1. Je obsah webových stránok chránený autorským právom?

Obsah webových stránok umiestnených na webovom rozhraní (texty vrátane obchodných podmienok, fotografie, obrázky, logá, programové vybavenie a ďalšie) je chránený naším autorským právom alebo právami ďalších osôb. Obsah nesmiete meniť, kopírovať, rozmnožovať, šíriť ani používať na akýkoľvek účel bez nášho súhlasu či súhlasu držiteľa autorských práv. Najmä je zakázané bezplatné či odplatné sprístupňovanie fotografií a textov umiestnených na webovom rozhraní.
Názvy a označenie výrobkov, tovaru, služieb, firiem a spoločností môžu byť registrovanými ochrannými známkami príslušných vlastníkov.

11.2. Zodpovednosť a používanie webového rozhrania

Nenesieme zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov tretích osôb do webového rozhrania alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Pri využívaní webového rozhrania nesmiete používať postupy, ktoré by mohli narušiť funkciu systému alebo neprimerane zaťažovať systém.
Ak sa pri používaní webového rozhrania dopustíte akéhokoľvek nezákonného či neetického konania, sme oprávnení obmedziť, pozastaviť alebo ukončiť Váš prístup na webové rozhranie, a to bez akejkoľvek náhrady. V tomto prípade ste ďalej povinní uhradiť nám škodu, ktorá Vaším konaním podľa tohto odseku preukázateľne vznikla, a to v plnej výške. Upozorňujeme Vás na to, že kliknutím na niektoré odkazy na webovom rozhraní môže dôjsť k opusteniu webového rozhrania ak presmerovaniu na webové stránky tretích subjektov.

12. INFORMÁCIE o ochrane osobných údajov - GDPR

Informácie o ochrane osobných údajov nájdete TU.

Tieto obchodné podmienky sú platné a účinné od 2. 3. 2023.

Vážení zákazníci,
máme pre vás novinku! Pokiaľ objednávate na Slovensko, prosíme vyberte krajinu dodania nižšie*.
*Váš výber sa automaticky uloží.